Hon plågade ihjäl sin dotter.

Jag blir så upprörd efter att ha läst detta i aftonbladet.
Så hemskt!
LÄS!

Det är en sak att barn inte säger tack och snälla tillräckligt mycket.
Men det är Jag som ska uppfostra mina barn.

Det är en sak att prata och ta tag i barnet, höja rösten.
Visa vem det är som bestämmer.

Men hur kunde mamman gå med på att piska sitt eget barn,
och dränka flickans huvud under vattnet?
Så illa att flickan dog av skadorna.

Det är helt sjukt.
Att gå så långt för en man man precis börjat dejta på internet.
Äe..det finns så sjuka människor..
SVAGA!

Ifall jag får barn, och skiljer mig, (om jag ens gifter mig)
Iaf. Då ska ingen man få komma emellan mig och mina barn!
Gillar han inte läget får han sticka.

Jag kan tänka mig att det kan vara svårt det där
med hur mycket man har att säga till om om det inte är ens egna barn.
I alla fall precis i början.
Om man är i ett stadigt förhållande med någon som har barn sedan tidigare,
då ska man självklart få säga sitt och bestämma då också.

Men när man är förälder, borde väl instinkten komma fram om det blir för mycket?
Usch jag blir så arg..

Aja..ska kolla serie nu och SENAST kl 00 ska jag släcka lampan.
Jag borde uppskatta sömn mer..

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback