AM ELEKTRA! ...

AM ELEKTRA!

Höhö. Heeej alla!
Jag kan inte låta bli att le och vara glad för min skull.
Tänka sig..
Lilla jag liksom.
Äe, nu måste jag lägga mig i fosterställning för sista gången typ.
Haha. Skoja.

Men ah, man ska inte ropa hej....

NU måste jag faan fixa mitt körkort!
Äe, 22 bast och inge körkort ännu..ok det hade vart värre om jag var tio år äldre.
Men nu måste jag ta och sätta igång.
Det är ju så viktigt..och jag vill känna mig elektra o allt.



At the moment.
Jag tror jag gått omkring och sagt in the moment hela tin.
Men nu tycker jag det låter bättre med Äät.
..................In de måment.
At de måment...?
GUD! Jag har haft fel hela tiden och ni har inte sagt nåt!
Jag trodde jag hade en kompis.



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback