Åah =)

Häj.
Vilken bra helg!
Hahah, så låter det efter varje helg hos mej. Numera.
Fastän jag varit sjuwk.
Igår var vi på Bedroom.Jag, Haily and the gäng. Det var fett kuul. Alla var däär. Förutom Lio som inte kom in. Höhöh.
Bättre lycka nästa gång grabbar! Höhöh.
Fast jag ville att han skulle va mä..Sen möttes vi upp iaf och rörde oss mot BHA. Inte lika tufft som BRD.
Men ändå.
Sov bra och länge och shoppade lite till mig. och köpte presenter till mamma bara för att.
Hon blev glader.
Så glad att vi bakade kakor allesammans. 
Och pappa gjorde äppelpaj. Jag åt upp halva kakdegen.
Kakdeg är gott.
Därför tycker jag att ben o järrö glassen me cookie dough e jättebäst. Kom på att vi hade sån i frysen..måste göra ett avbrott nu o se om den finns kvar..............
..........................................................................................................................
................................................................................................................................................


image88


Det fanns.
Fast näei.
Nu när jag tog en tugga så kom jag på att jag inte är sugen.
Jag gillar inte alls denhär glassen!
Jag gillar bara riktig kakdeg. Jag har gått och lurat mig själv helatin.
Bara för att äta.

Småäta, tröstäta, inget-annat-för-mig-äta och alla andra orsaker.
Dom har vart falska. Och det kommer jag på nu.
När jag äntligen tappat sötsuget lite grann. Iaf minskat på det.
Men det är bra.
U go gurl.
Tog en till tugga.
Fan.
Den smakar mögel.
Fast det verkade inte va nåt fel på datumet...kneppt. Aja. Nu slänger jag det här och håller mig till mina knäckebröd.

Nu måste jag skriva en lista på saker jag ska hålla mig undan från.


Keep Out Of Reach Of Pascale:

  • Ben N Jerrys Cookie Dough
  • Apelsiner. Skitjobbiga jag hatar dom. Och lukten vägrar försvinna från vare sej fingrar eller luft.
  • Choklad. Onödigt. Jag gillar inte ens det längre. Känns bara som att äta smör med chokladsmak.
  • Kaffe. Fan..Jag gillar ju verkligen det. Men det är inte bra för mina kära små tänder som måste hållas vita.
  • Pizza. Helt onödigt. Jag gillar inte ens det längre förutom en pizza, som finns i Västertorp. Världens godaste. Men näe. Den ska jag bara äta om det är nåt speciellt. Typ att jag vunnit på tevespel eller nåt.
image89

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback