chalä mörfää,förkylning,Bahamas o färger

Igår var vi på Charlie Murfy.
Visste inte vem han var innan jag visste om det.
Men det är alltså Eddie Murfys brorsa. Fett synd. Han vill väl inte va sämre. Men äe, han va grym faktiskt. Fastän jag tyckte att killen som var före honom. Kyle hette han och hade glasögon.
Han var mycket roligare för han körde kort o koncist.
Skämt som man fattar. O saker man tycker e roligt.
Charlie Murfy skrek mest CHALÄ MÖRFÄÄÄ hela tin.
Men det var kul. Lite annorlunda sådär. Inte grejer man går på varje dag.

Jag har försökt ignorera min förkylning så gått det gått.
Men, nu går det inte att undgå. Hoppas att jag inte smittat allt för många i min omgivning. Den smög sig på mig i början...och nu kom den som ett slag i ansiktet. E helt debd i desan och har jättehäftig röst som jag alltid velat ha. Sådär lite hes och mörkare i ton. Djup.

Nya grejer i mitt liv som hänt:

  • Jag har börjat älska lila färg och använda lila färg o köpa lila grejer. Och det är ändå en stor ändring eftersom jag hatade lila förut. Tyckte det var en så barnslig färg. Typ. Kapphal-stil. Eller lindex barnavdelningsstil. Fast nu är det min stil. =)

  •   Aa men aså, färger överhuvudtaget. Jag har börjat använda mer färger. Förut var det bara svart och ALDRIG vitt. Men nu tycker jag att det faktiskt är fint med vitt och att det goes to my skin.

  • Jag har kommit på att jag har värsta fula utväxten på håret. Svart i botten o typ orangebrun jobbig färg på resten av håret. Det måste fixas. Ska färga till min egna hårfärg. Det som är färgat har typ bleknat i solen.

  • Jag har slutat äta massa skit. ..........................Hahah, där lurade jag nästan mig själv. Shit. Näe, men det har jag inte. Fast jag håller mig alltid till Cola Zerow. För de e typ hoitbra. Och liite bättre har jag fatkiskt börjat äta. Inte onödiga grejer iaf. OBS! Godis räknas inte som onödigt eller dåligt.

  • Fan nu har jag verkligen börjat tänka på dedär med mitt tvåfärgade hår. Det är så fult när man som mörkhårig ska färga ljusare och det för det mesta resulterar i att man ser ut som en orangutang. Mm. Jag har iaf kommit på att det är mycket finare med ens egna hårfärg.

  • Nu när jag upptäckte det här med färger så tog ja i kanske lite för mycket och köpte ett par gröna rutiga shorts. Fast dom e typ grönarödavitablåalilarosa! Clowniga. Fast dom är jättefina på.

Ah, nu när jag är klar med det nya som hänt i mitt liv-listan så märker jag att det bara var en grej som hänt. Att jag upptäckt färger och börjat tänka på färger och vill ha färger. Mer eller mindre.

En annan ny grej är att aah, att vi ska till New York har jag redan berättat. Men därifrån ska vi åka till Bahamas OCKSÅ! Jag är jättejätteglad. Och det har typ varit min dröm i hela mitt liv att få åka till västindien. Och nu så blir den uppfylld äntligen! Känns jättespännande. Sen ska jag åka till Africa nångång som är min andra stora dröm. Åah, jag vill verkligen se världen o upptäcka allt o vara med om massa saker.

Fast först måste jag bara hitta mitt pass.

image87


image85





Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback