Helgen och 30 days

Åsh, e så seg. Och trött.
Ska iväg och jobba strax.

I fredags var vi på La Cäm. Det var jättejätteroligt. Nästan den bästa utekvällen jag haft på länge.

image67


Så här såg det ut.

Jag dansade oavbrutet hela kvällen med mina klackar, avbröt bara när jag gick till baren för o beställa o sen bara ta mina drinkar och gå.
Hahah, det var lite; "to party like a prinsess-mode på den kvällen.

Jag fick jobb också,  fast på en annan nattclöb.
Det var också rätt schysst.
Fast jag vet inte om jag orkar. Jag vill ha semester snart fan. Men men.

Igår kom pappa hem från Frankrike, med Michael vår kusin.
Åah, det har vart så kuwl. I ♥ My family

Igår var också dagen då jag mötte kusin Els i stan o hon hjälpte mig att hitta en prinsessklänning. Den var gullig, och passar till ett par highhills som jag har. ( jag har bara två men jalafall).


Min To-become-a-princess-in-30-days har ju börjat, så jag tänkte bjuda på en bild från Day Nr 1..



image68

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback