La reunion.

I onsdags hände det grejer.
Eller a, det har väl hänt grejer hela veckan fast jag har inte hunnit skriva nåt.
Leo har kommit hem från sin grabbresa.
Jag har hängt lite hos Viktor.
Vi har haft lite Cläss-reunion. Viktor, jag o Lois o Isak. Fast han satt mest framför datorn...................



 

image59


HAHAHAH, man KAN inte SITTAHÄÄR!
Det tyder på osäkerhet, mindervärdskomplex och massa annat.
Det går inte. Isak, stop.


Hahah, aja. Vaknade helt hajpad för jag ville shoppa upp min lilla extralön. Det blev ett par jinns, ett linne och legging i glatt mönster. Sjukanmälde mig på jobbet för att jag skulle va me när mamma kom hem från Bulgarien. Kusin Elsa kom hem samtidigt. Hon har förresten nämnt mig i sin blogg.
http://bartendressa.blogg.se/

Utdrag:
"Det finns fler svennebanansfasoner som jag stör mig på men jag kan inte komma på fler just nu, jag är så full av aggretioner just nu att jag måste återkomma till er om det i ett annat inlägg tror jag..
Måste bara ringa min kusin (pascale, outnämnd expert på svennebanansmanér, svennedialekter och övrigt svennigt beteende) först och kolla med henne om hon kan ge mig några bra uppslag .. "



Mamma hade med sig massa choklad och presenter. Hon hade köpt massa seamles boxers till killarna i familjen men jag ville oooxå haa. För i Bulgarien brukar det stå så fina texter.
På ett par stod det Alemañia. (man måste säga det med balkandialekt) .

"Alemañia."

Ville verkligen ha dom. och när jag sa det, så drog min brorsa dom ur min hand och lämnade dom i sitt rum.
Blev fett lack för dom var faktiskt MINA iome att jag sagt att jag ville ha dom.

Så jag tog på mig dom och  gick runt i dom så att han skulle märka det. Hahah.
Han ba; -  TA AV DOM NU! När han märkte. Och skulle hålla på och slå mig på punkter på benen som gör ont. Typ på låren. O trycka hårt precis över knäna. Men jag bara skrattade mitt skratt och var den jobbiga lillasyster jag faktiskt e.

Det var kul.
Mycket skrik och skratt och mamma tyckte säkert att det var jättetrevligt och skönt att komma hem igen.


Den här månaden. Den är viktig. Hoitviktig. För jag har ett hemligt uppdrag.
To become a prinsess in 30 days.
Jag har redan börjat lite smått. Tex köpt nagelförstärkare. Den är från H&M men jalafal.
Tanten i kassan övertygade mig om att deras egna produkt var jättebra och hon verkade ha gått igenom eld och vatten med dom. Klättrat i berg o allt me sina naglaaar, hållt på i treggårn utan treggårshandskaaar, rivit i muren (som jag byggt upp) o sa att jag fattar ingenting och borde lyssna bättree o grejer. A men hon verkade jalafal supernöjd. Jag tvekade först men så tänkte ja. äE fan 29.50 e fan ingenting. Värt o slå till. Så jag slog till.
Tjaa, dom har väl blivit lite hårdare. Naglarna.
Fast jag är fortfarande lite skeptisk mot den.

På söndag kommer pappa hem. Och min kusin. Från Frankrike.

image57



Michael. Han har aldrig vart här. Fett kul. Har inte träffat honom på flera år, och jag ska visa honom allt jag kan. I Sverige.
Åah! Im soo häpy o hela nästan familjen e samlad igen. =)

Kommentarer
Postat av: Mika

hallåå!!! jag hörde att alex hade berätatt för din mamma om att jag härmade henne!

2007-07-14 @ 15:42:19
URL: http://lamika.bilddagboken.se
Postat av: ISak

Snacka skiiiiiiiiiiit

2007-08-03 @ 23:35:46

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback