Min bild.

Här e den..
 
image56
Det fick bli en bild på mitt favoritgodis. Dom Ovala e godast. Det är egentligen mitt favoritgodis, dom andra finns bara där för att balansera, och för att om det blir så att jag verkligen måste bjuda nån så kommer de ta av de färggladare godisarna och dom som det finns mindre av. För att då tror folk att det finns lite av dom för att dom är godast. Och då kommer mina favvossar vara kvar till mej =)

Åah, nu blev jag faktiskt lite sugen. Ska nog gå ner till centrum o köpa. "after all"

Kommentarer
Postat av: Helena

Skrämmer det aldrig dig när du köper lösgodis att det är en massa skabbiga människor som plockat i godiset med händerna innan du var där och köpte det?

2007-07-09 @ 01:12:18
URL: http://morfint.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback