mitt förfalskade kort

Usch. Har jobbar från kl 14.30 igår....till 6 imorse. Helt knas.

Fick brev från banken..att jag skulle bekräfta försök till uttag i GREKLAND. SAY whaat?!
Mitt kortnr har blivit förfalskat o folk har försökt ta ut mina monnysar (som inte ens existerar) de närmaste dagarna.
Kenaaz.

" Va eere som heeender me vår värld? Det är så mycket som heender, nu ska man inte ens våga ta ut pengar från bankomaterna, äe de e fruktansvärt."

Nu måste jag dra iväg o jobba igen.
Hej.

Hinner inte lägga in en passande bild.

Kommentarer
Postat av: Mika

haha omg jag skulle vara helt orolig! men vadå du bara helt ostressat har kvar samma konto?

2007-07-04 @ 12:42:51
URL: http://lamika.bilddagboken.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback