saknad o cykling

Jag saknar dom..

.....................................



image55

Men det kan vara skönt o sakna ibland, så blir det ett kärt återseende när man ses igen.

Idag har jag spent some Qualitytime med min äldsta brorsa.
Fett soft. Han är grym.
Checka hans sida på myspace. http://www.myspace.com/valterflash  

Cyklade hem till honom på min punkterade cykel som jag haft sen jag var 10.
Asåå..min kondition.
Jag vet inte. Helt knas.
Men det var nog bara extra jobbigt för att hjulen var opumpade.
Pumpade dom på Preem vägen hem sen och då gick de som på räls.
Fast jag var ändå försiktig. Cyklade som en kärring. 
Sist jag cyklade helt normalt var för 2 år sen och då flög jag av cykeln och landade på ansiktet.
Fett äckligt. Och ont.
Men nu ska jag börja igen.
Med hjälm, knäskydd, armbågsskydd o allt skydd som finns.
I dont wanna die.

Senare på kvällen var jag med pappa o handla o snacka lite skit.
Hemma fortsatte jag med mitt kära lilla söta rum. Det har blivit jättefint nu.
Snodde en blomkruka från vardagsrummet som prickarna över öet. Höhö.
Fett nice.Det ser typ. Trendigt ut.
Im the new IKEA-gurl


Jag har en ny favvolåt. Sizzla - Come on


Det känns fett skönt. För jag har inga måsten och inga planer för morgondan.
Det brukar kännas jobbigt när jag har sånna dagar.
Men nu gör det inte det. Jag behöver en sån dag.
Där jag kan välja på massa grejjer ("massa") o göra.

Jag ska välja en av mina böcker som jag radat upp i nya bokhyllan.
O kolla serier kanske. Fast näei.
Det kanske jag inte ens har tid med. För jag ska cykla.
Cykla ska jag göra varje dag.
Det e typ awscoolt. Och det är roligt och tränigt.
Vill få sånahär wOwOöWOÖoöuu grymma ben som ser starka o välmående ut o skitfina i klackskor.

Berit, 54: - O dessutom så minskar man riiiisken fö beenskörhet.

Kommentarer
Postat av: Els.

Hahahah, helt sött att du börjat cykla!
Efter Bulgärija kommer jag o spanar in ditt nya fräna rum..Puss

2007-07-01 @ 05:13:33
URL: http://bartendressa.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback