temat är förstört.

Mm, det är förstört.
Fast jag ger inte upp så lätt.



Morgon: Te. - Okej?
Lunch: Mcdonalds - Mc feast meny med cola. - aj aj aj..
Middag: 2 knäckebröd, twix, cola zerow - Aj aj aj..ett + för zerow.
Middag nr 2. Micrade korvskivor + camenbert-ost, samt Orangina till dricka. - Riktig fransyska
Middag nr 3. Kladdkaka med grädde. - Mums, fast aj aj.

Fan. Jag måste skärpa mig. Och cykla det gjorde jag inte heller. Fast jag gick i rask takt hem från jobbet. Om det gills.

Imorn ska jag jobba extra. Så då hinner jag inte. Får fixa matlåda iaf. Så det inte blir för mycket sötsaker.
Alla tror att jag lider av diabetes.
O om jag inte har det redan så kommer jag få det snart.
Det tror jag inte på! Nu ska jag äta en nektarin, sen ska jag lägga mig till ro.

Idag på Mc donalds så fick min brorson äppelbitar i en liten påse. Aså. Fyfan. Det var bästföredatum på dom.
Bäst före 22 juli. Äppelbitar. Som liksom, ruttnar efter 7min i vanliga fall.
Usch. Jag fattar inte grejen. Så jävla mycket skitgrejer dom konserverar frukten med.
Inget är ju på riktigt längre. Allt ska vara besprutat. Läppar, bröst, äpplen, allt.
Vilken värld vi lever i..
Och jag måste alltid vara grinig när jag ska käka där:

Pascale: - Halå, jag brukar få mer pommes frites än så här.

Kassörskorna brukar aldrig säga nånting bara gå iväg och hämta mer.
Dom försöker testa mig huh. Jag betalar inte 57 kr för att få vänta 2 minuter som egentligen blir 4, och dessutom få pommeskartongen fylld till bredden.
Det ska ju se ut som på reklamen.
Sådär att det bara väller ut o får inte plats.

image72

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback