wöw.

Idag har jag inget sådär jättejätte o berätta.
Jag vaknade med tuppen fast jag sov jättelite.

Vänta......

Börjar "jätte" bli mitt favorit ord som jag bara använder o använder o krigar me o har kul me?

Ska försöka att inte få det till en vana.
Vaknade iaf tidigt fast jag ville sova mer.
Cookie hade tvättstugan så självklart, som den snälla hjälpsamma storasyster jag är, stiger jag upp, klär på mig och hakar på ner.
Hon har typ aldrig tvättat förut o fattar ingenting o hon borde lyssna bättre men vad ska jag ta mig till när, det enda som hon vill e att..............lalala..................................o sminka sig i barr..
sååå ville ta henne till tvättstugan ikvähääll, men tiden den stannade så hon fick jättemycke skä-häll (skäll).

Hahah..ok, jag ska säga som det var.
Cookie vet typ inte om kläderna ska tvättas på 40 eller 60 grader, så jag tröck på hennes maskin..och då släppte hon allt och bara gick typ. Och tröck inte på START fast jag trodde allt var lugnt. O när vi var tillbaks igen efter 50 min så öppna hon luckan o ba. Oh! dom e ju redan typ helt torra!
Hellööööuw. För att du inte satte på kanske. Dumbow. O så skvallrade jag ti mamma för att Cookie var så uppkäftig.

Så Cookie kände sig adopterad hela dagen o var sur.

Efter lunchen så låg jag och tjillade på soffan. Så hör mamma att någon diskar i köket. Michael min kusin från France.

Mamma: - Pascale! Varför låter du din kusin diska?!
Pascale: - Men, jag måste ju låta honom göra vad han vill, han är ju trots allt vår gäst!

Mamma tycker att jag är charmig. =)

Äe, nu ska jag gå och lägga mä. Börjar tidigt imorn. (15.30).
NÄstan helt onödigt.
Ville jobba extra men det kommer inte bli så mycket eftersom dom drar av 1 timmas matrast.
Fan. Äta kan jag göra hemma.
Aja. Gjort e gjort.
Jag ska ta det riktigt lugnt imorn på jobbet.
Så att det verkligen käääänns att jag har matrast.
Ska nog ta matrast hela tiden.

Äs a mädr of fäkt, hela min arbetsdag ska bli en matrast dag.
Och jag tänker spela som att jag har jättemycket för mig.
Och massor av uppgifter att göra på "en annan avdelning".
Fan, jag som bara ville tjäna lite mer monnys än vanligt, o så tvingar dom på mig en lång jävla rast när jag ändå äter helatin. Raster behövs inte! Speciellt inte dom utan löning. Och speciellt inte dom efter 15 och innan 18. För det är bara mellanmålstiden. Det behöver man bara 10 min för.
Äe de är för djävligt. Jag ska småklaga lite till min chäf. Nu när vi blivit så pass bra vänner.


image84
(Bilden har egentligen inget med inlägget o göra.)

Kommentarer
Postat av: Mika

haha älskar idomin salvan i slutet:D

2007-07-25 @ 03:46:54
URL: http://lamika.bilddagboken.se
Postat av: Helena

Är det du som skickar underliga sms från konstiga telefonnummer och undrar hur jag mår?
Ska vi hänga nån dag?

2007-07-27 @ 12:37:13
URL: http://morfint.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback