Dessa dagar aka those days

Heh, jo sa kurserna har alltsa gatt upp med 0.017% sedan 2006 vilket betyder att vi far i vinst 10 131kr varav rantan stiger med 2% varje ar. Sa alltso blir resterande kurs 10 080 riksdaler. Svenska, riksdaler.
Huhuh

Nae, men arligt

Hejj o vealkomnaAh

ASO! Duu som forsoker rakna ut om jag skrev rett e SKIIITMOBBAD! Och sakert jobbig ockso!

Nu har det altzuu gatt 3 dar sen jag fick jobb. Kanns bra och jag ar fortfarande vid liv och allt ar bra!

Aker tbana till och fran jobbet det tar 15 min o e fett skont! Men idag nar jag satt pa vag hem sa fick jag ingen sittplats =(

Stod och kollade po folk om dom passade ihop med lotarna po min ipod, o det var en ghandi som passade po Vybz Kartel - Ben over.

Jag forsokte komma po varfor o det var :

1.For att han hade grovre drag, stor nasa o stora lappar.
2.For att han sag ut att kunna faka ur! Hahah..
Det finns ingen 3.a for att jag skulle av.


image10 (Tuff bild pa Vybez)



Igar skrev jag brev till min mormor, pa bulgariska, ouff, projekt! Men det gick. Allt gor om man bara vill! Det finns inga doliga veder bara doliga kleder!
........

Ehh..okeej?!

.......

AAA-AH MEEN du fattade enda vad jag menade sa spela inte!..Shii..

Riktiga krigarbokstaver.
ΠacκaΛ blir lixom Pascale, heftigt va!

Medan jag kampade med mina bokstaver hor jag dude♥ saga : Aso jag funderar po att raka Zlatan till nesta match.

Asoooo
..........

DO
HAR
MAN
GATT
FOR
LONGT!


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback