Fötter och Nutella

Heej heej! Hinner knappt sitta vid datorn langre..jobbar som en n****, huhuh.
Leo hotar mig att kolla po vara serier utan mig, for att jag prioriterar somn fore de numera.

"Varsta hotet"..

Fan, forut sov jag 2 timmar per natt, hann inte ens fa ogonbajs, men nu, sa hinner jag fa det efter 10 timmars jobb. kneppt..O har sprungit sa mkt i mina obekvama skor sa att jag har fott en bula precis innan min lillta borjar, som alla kvinnor po mammas jobb har. De e nastan sa att jag ar radd att fa avtryck po alla mina skor. Kanner mig plotsligt som 40 istallet for 20. Ska investera i ett par skitskona skor. typ. Sholl eller not.

Jag har precis snott.....


image13Aso bilden sager allt! FETT GOOTT!


Fran en snubbes skafferi. Eftersom det ar delat kok har, och ingen satter las po sina grejjer, sa ar det nestan frittfram att ta de man vill!. huhuh..nae...de far man inte..men jag hade vagarna forbi och "rokade" oppna en tjockis skop. Och dar fanns den, rakt in front of my eyes...the nutella jar!! Ouf! Sa jag gjorde planering, lyssnade om jag kunde hora nogra ljud fran hans rum, smugglade in den till rummet, och gjorde what a man gotta do, kollade sida till sida, hoppade fram som en ninja aka mission impossible och lamnade tillbaks den. Allt gick pa 60 sek. Aso, denhar killen, han vet verkligen vad man ska ha i sitt skafferi, och hur man ska laga mat, jag har sett..han ar HELT exalterad nar han gor det!. Hoppar fram o tillbaka mellan spis och skooop, kommer pa nya saker han kan legga in i grytaaan, Heelt inne i sin grej. Han e fron rumanien. Inte for att de skulle vara non grej, men det e endo lite samma som Bulgarien, so man kenner sig lite hemma me hans mat. aja. Han pominner om han Isaac i Heroes (serie) nar han gor sina tavlor.

Nu ska jag kolla po House och kanske Ugly Betty.

Hajde cao!

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback