Jella Hebibi!

Ahh, hej! Lengesen.

Kom hem fron jobbet for ett tag sen. Skont..Det borjar rulla po.
Det finns en kund som kommer in varje dag och bestaller en cappucino, tva socker, och jag blir soder: VIIST! =D
Det ar verkligen so kaffe ska vara, o jag har smakat alla sorter. Nu har jag ocksa borjat vanja mig vid rottan som tittar in varje dag.
Jag ba: - Heej lilla!
O den ba: - Heej, som de inte e en grej och gor med lugn takt in till koket o tar vad den vill(Forut sprang den alltid).

En arbetskamrat, arab. Han snackar fett agressivt..o asoo..och do menar jag verkligen FETT!! Han skrammer ivag kunderna istallet for att locka in dom, o sen sager han:
-PEPLE, CREZI! och vevar med handen mot sitt huvud. Fast han ar iaf jattesnall o min besta kompis po jobbet. Vi kan inte prata med varann, bara med handerna. Vi samtalar om vora familjet och sont. Soher gor det till:

Pascale: Ehhm..ME (pekar po mig sjalv) Family.. SKANDINEVIA!, (nickar och ler)
Besta jobbkompis: AAAH!. ME, MATHER,FATHER - EGYPT!
Och sa forstor vi bara. Fron borjan, sa trodde jag att han kunde engelska, nar jag bara hade hort honom ta emot bestallningar. Men han kan bara namnen po allt. och att saga vad saker kostar. Det enda man behover kunna e. hellöuu madam! can i help you söö(skrik)RÄÄSHIIIED SHUUF SELÄMI SANDWICH, COP OF THE!!!!!!!

O sen e man ready. Allt ar lixom bara ett spel. Jag som trodde att jag hade svort med engelskan..hehe..Jag skrev po mitt cv att jag okte till London for att improve my english.. EEHH, ThÖ fÖk hende me de! Hahah..istellet har jag improve min arabiska. Det har lonat sig att kunna lite rinkebysvenska. Har kommit fett longt!

Sen har det vel inte hant so mycket mer..jag sog en humla.

Kommentarer
Postat av: cookie

HAHAHAHAHA HAHAHAH RÄÄSHIIEED SHUUF SELÄÄMII SANDWICH HAHAHAHAHAHA

2007-05-20 @ 00:18:58
URL: http://prisonerofwordsunaid.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback