kiss och kneckebrod

Sov hoitbra i natt, fran 23.17-06.34.
Stressade lite till jobbet, tog ett knackebrod o sprang till underground...och tappade den po marken.

Fett jobbig!

OCH NEJJ, jag lat den inte ligga kvar dar! Klart jag tog upp den, lite skit rensar bara magen och det markte jag, for det gick ju hur bra som helst po toa nyss. Inga biverkningar!. Haha

Har endo bara 3 kvar..

Pa tbanan sag jag en kvinna som jag ockso sog forra veckan, do blir man glad. Kenns som att alla e i en o samma rutin. Huhuh.

Kom hem skittrott men endo i stressmode. Jattekissnodig var jag, o satte mig direkt..........
............................

po porslinringen!

ASOOO...FETTT jobbigt!

Och kallt.

Sen kanske jag fick non kill-kissdroppe po skinkan.

Ja, det ar varre. Tjejkiss ar bara gulligt. Kill-kiss ar typ morkare i fargen och luktar mer. Som att dom inte druckit vatten po 30 or.

Fell ner ringen for fan, sikta rett eller not!

Non anstrangning iaf!

FERDINAND! GOOOR NONTING! GOOR NOT! TITTA! EN BLOMMA! TITTA SNELLA TITTA! GOOR NONTIIIIIING!!

image12

Kommentarer
Postat av: cookie

HAHAH abo, porslin ringen, så jävla bra!
jag var med om det idag håss sami. jag fattar inte grejjen. och sne när man väl sitter där så är det så smalt o obalanserat att man nästan ramlar in i toan!

2007-04-15 @ 23:46:58
URL: http://prisonerofwordsunsaid.blogg.se
Postat av: sirpa

Hej Pascale! ÅHHH vad bra att du åkte till London. Nu tänker jag låta gammal.....jag önskar jag hade kommit på någon sån tanke i min ungdom...fanns aldrig då....härligt att du gjorde det det kan aldrig bli fel att se sig om. Du skriver kul Fortsätt!!!! Hoppas du får det här mailet..har ju kommit upp iden åldern när man inte vet hur allt fungerar och vågar erkänna det KRAMAR fån tant Sirpa i Aspudden

2007-04-17 @ 15:40:17

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback