PATETISKT!

Laste precis andras bloggar..folk ar so javla patetiska. Vem fan bryr sig om vad du hade for "outfit" po mondagen? Det ar samma klader som skyltdockorna pa H&M Drottninggatans fonster. Pa pa torsdag blir det val H&M Vasagatas skyltdockor du harmat. Tro inte att du skapat en egen stil, och dina bilder du tagit pa spegeln ar inte sarskilt intressanta. For mig iaf..jag vet inte hur det ar for andra.

Ni undrar vad andra tycker om er kladstil, ar ni osakra pa er sjalva sa att ni behover andras asikter?

AT BAJS ni e jattejobbiga!

 Sofie, 16 * Tuggar tuggumi och ser oberord men ertappad ut..:

" - A MEN JA BRY MENNTE! DU E HELT STORD, JAVLA GALNING! FATT DU INTE HAR ROD ATT SE UT SO HAR OCH BARA FOR ATT DU INTE HAR LIKA PLATT RUMPA SOM MEJJ!

Jo. jag vet, blablabla jag bloggar ockso och alla far blogga om vad dom vill. Jag vill inte lata som en grinig miljopartist med naturfargade klader, konstiga frisyrer och stickiga ben:
"- AAh det finns faktiskt barn dar ute i asien som syr dom har kladerna for minimumlon och har sitter ni och holler po!

Tror att ni ar jatteexlusiva som kopt en klanning for 129.50, och vart "annorlunda" for att ni virat ett guldband runt midjan po er. Fett synd.

jag gillar sjalv mode och att kla mig fint. Men man behover inte ga till overdrift. Gor not vettigt istallet. Och glom inte,

Ni ar precis som alla andra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kunde inte sagt det bättre själv faktiskt ;)

2007-04-03 @ 18:43:43

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback