stressss

Idag har det varit en bajsdag. Har bara haft otur, Rokade fo klorin po mina svarta nyaste besta jeans(som gylfen gott sonder po men i alla fall)Min telefon har inte funkat, fick ringa fran en telefonkiosk, som ot upp alla mina pengar, och det blev abonenten till och med..

Jag fick betala extra mycket for att oka tbana jag vet inte varfor och jag hade inte plankat. Sen var jag tvungen att ta ut pengar po bankomaten.......som inte funkade...so gick jag till pakistanska ica.....som inte tog mitt visakort...so
gick jag till en annan bankomat..dar det stod ett geng o vantade po en ynklig person som mig...so gick jag hem, pustade ut, tog av mig byxorna stoendes......och sager; Jag kunde inte ta ut pengar, samtidigt som jag trampar......po visakortet i bakfickan som viker sig mitt itu. Ska vakna 6 imorn och oka till jobbet. Bajs. Nu ska jag ata och hoppas po bettre tider.


Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag älskar tragikomik :D

2007-04-09 @ 11:17:52
URL: http://bartendressa.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback