Cornrowutbildning

Oj oj oj. Nu geller det verkligen.
Jag moste lara mig att fleta po riktigt.
For annars rakar Leo av horet vilket jag inte vill att han ska gora.
So, po fredag, ere tenkt att vi ska ha ett fletningsmote.
Cookie The Braider ska lera mig hur man gor po rett sett. (Fast hon vet inte om det annu.)
Och jag har lovat vara tolmodig.
For i London ar det ingen som orkar fleta honom forutom Jamaican girls som jag inte vill SKA flata honom och jag ska sitta dar som en asna o kolla po o fo mindervardskomplex for att ja inte kan.
For det ar faktiskt grymt att kunna! Och jag vill ju vara grym.
So aah. De e bara o satta igong o lera sig!

I know i can, be what i wanna be! If I work hard at it..Ill be what i wanna be!






image92

Kolla po hennes ansiktsuttryck.
Hon ser verkligen ut som att inget ar en grej.
Helt utryckslos kollar typ po tv.
So ska jag ockso bli.

Kommentarer
Postat av: cookie the braider

HAHAHAH fan du är så jävla bra. hahahah
it's gonna be a looooooooooooong day!

2007-08-02 @ 22:46:38

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback