Hejdå Michael

Min kusin Michael åker hem till Frankrike imorn bitti. =(
Det har vart trevligt att ha honom på besök men nu måste han tyvärr lämna landet. Han får inte stanna kvar här. Han har ingeet visum. Han blir hemskickad. Höhöh, näe. Nu larvar jag mig. Men a han ska iaf hem. Vi har haft många roliga stunder tillsammans, roligt. Eftersom vi ses så sällan. Jag ska försöka åka ner nu i höst och hälsa på honom och hans lillasyster och hans mamma som är min faster och hennes man som är deras pappa och min farbror och min farmor och och och..hela världen där nere.

Nu ska vi sitta o umgås lite allihop innan alla ska iväg på sitt håll imorn o han åker iväg o pappa sjutsar honom o jag kanske följer mä fast inte Cookie för hon har skola.

Just för stunden sitter jag och knaprar på mina favvogodisar. Fan vad jag älskar dom. Bad Cookie o Michael o köpa på vägen hem o de gjorde dom. Det var väl rart? =)

image102
Här har vi honom. Mic. Han e rar. Jag gillar honom. Fast han har glasögon som e sååå - 92
Och så jag. I dagens outfit. Hihiii
Linnet kommer typ ifrån Monki o kostar typ 50 spänn eller nåt på rean.
Koftan e vintage o typ ascool. Hittade den i mammas garderob.
Glasögonen kommer från H-optik och är väldigt slittåliga. Dom har typ blivit nedtrampade, gått genom eld och vatten och klarar det mesta =)



Hahahah..va tråki ja e. Fast de va ändå kul. "o så daagens outfit får vi inte glömma!" Så som alla bloggare bloggar om typ. Fast det verkar ju va de som e intressantast o läsa om. Eller så kanske det är för att de flesta bloggare är runt 15 bast o ytliga o osäkra o vill likna varann och hitta tips på andras bloggar o börja ha som dom. Fast dom heller inte haft nån egen stil o då blir de som en näringskedja eller som en rundgång. De blir bara samma o samma sak igen. Och det här med leggings.
Aså. Jag gillar leggings det är skönt att ha på sig. Men det har blivit för mycket hajp kring det så det känns nästan omodernt att ha det. Och jobbigt för att alla har det.
Leggings, ballerinaskor och en klänning som egentligen är ett linne eller en tshirt.

O så stora solglasögon på små 10åringsansikten. O så alla oskyldiga tjejer som vill se så uöuw na*t*urliga ut* Stjärna*stjärna*regnbåge öuuw*hjärta* o lägger typ. tjockt lager me brunkräm o konsiler och bara en dutt mascara på franskarna. Skitfult! Go all out om du ändå ska ha en massa kladd i fejjan. Måste alla va så jävla trendiga? Och måste alla göra en slags nät-mode-tidning o tipsa om massa onödiga plagg från h&m som dom klistrat in lite snett o fint o puttinuttit o måste jag hålla på o klaga hela tiden och jaa jag vet jag behöver inte lääsa deras blogg om jag tycker att det är jobbigt men det går inte o inte göra det när precis varenda människa sitter o bloggar om precis samma saker! Föfan. Äe. Näe. Usch.

NU ska jag sätta igång o göra nåt vettigt än o sitta här o hata alla.
Snart.

Äe fan de e svårt o hitta sköna bloggare som har roliga grejer o skriva om. De e därför jag får sitta o läsa om mina egna inlägg hela tin. Hahah. För o minnas goda stunder i livet o så. fast en bra bloggare e Helena. Läs!

Idag har jag förresten varit jätteduktig med träning och så.
Har lånat brorsans låo-raider och cyklat hem till min andra brorsa och vart barnvakt till mina söta små brorsbarn. Bella and The Morris. Vi har lekt och druckit te i nappflaska och käkat knäckebröd o sånt. Och läst bok.
Det har vart mysigt och trevligt. O de e hoitbra med lowrider. För man sitter så low. Och då tränas både ben o rumpa dubbelt så mycket som det brukar tränas på en vanlig cykel aka min. Så jag ska börja low-rida mera!


image103



Kommentarer
Postat av: Helena

Känner mig enormt hedrad att du rekommenderar min blogg. FniZ. Äsch då, inte är väl den så speciell.
Haha.

2007-08-23 @ 00:40:31
URL: http://morfint.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback