Hur man diskar på bästa sätt

Idag kom jag på att det faktiskt är roligt att diska.
För jag har alltid haft en grej som jag kört med sen jag var liten.
O de e att:

Jag fyller diskhon med vatten o medel. När det är helt fyllt så kan jag börja.
Tar tallrikarna först...sen muggar.
Och SEN! Kommer själva grejjen.
Jag drar ut proppen och börjar rädda alla besticken innan vattnet försvinner o då måste jag rädda kvinnor(gafflar)barn(småskedar) och äldre damer(stora skedar) först. Och sist männen. (Knivarna) Fast aa. då e dom typ fiskar fast ändå människor.
Och då blir man värsta exited och skyndar sig som fan för man vill ju hinna rädda alla och alla e ändå lika mycket värda fast man måste rädda dom som är minst kapabla för att överleva först.
Det går jättejättesnabbt och dom bliir bra diskade för jag är diskarexperten.
Och nej, vi har inte diskmaskin. Mina föräldrar e gammalmodiga dom litar inte på maskiner.

Så, ett tips till alla er som tycker att det är tråkigt att diska.

Ett annat tips för en snabbare städning är att lyssna på techno samtidigt och städa i takt.
Fast a den e nog mer känd än min "rädda alla-taktik.


image101

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback