I fredags...

Vaknade jag upp pigg och glad. Eftersom this was the big day. Jag var helt inställd på att jag skulle kunna fläta och jag kunde också. Jag fick visa mina färdigheter..
Blev glad....tills Leo kollade i spegeln o ba: 

- "Du kan ju. Fint. Aa Cookie kom du kan fläta mig nu."

Där rasa min värld. Vadå. Jag måste ju få lära mig göra hela håret inte bara visa en fläta o å du e gulli Pascale att du lärt dig. Nej! Det funkar inte så. Så jag lånade min kusins huvud istället.
Fast hans hår är typ rakt och glidigt och jag HATAR DET!....Fan

Så nu efterlyser jag riktigt grovt afrohår med bra flätlängd...........;) Höhö. Skoja..

Fan, men jag har dolda talanger som ingen någonsin kommer få se =(

Iaf nu ska jag sluta waina över det.
Mot kvällen åkte jag till Medis och mötte Haily så stack vi till en kompis och hade det lite trevligt och så med lite folks. Sen blev det vidare upptåg mot Bar Brazil..
Mötte upp Toami från jobbet och drack upp alla hans red stripe som jag bara skulle hålla i.
Etc etc.
Dansade och hade kul.
Sen blev jag trött och ville hem.

Det blev en bra dag iaf.

image93













 


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback