Idag klippte jag Cookies hår

Idag klippte jag Cookies hår. Hon ville ju. Jag klippte det som att jag vore värsta bästa frisören. Och det var jag också. Hade inlevelse o allt. Det blev jättefint. Och afrowigt. Hon blev glad. Jag blev glad. Alla blev glada...förutom mamma. Så nu har jag ställt till med problem...Men men.

Igår ägde jag 15 kr. En tia och en femma. Idag blev jag 35 kr rikare fast minus 7 kr för jag köpte ett torrt ciabattabröd inne på isa.

HAHAHAHhahahahha. Isa..så sa leo - Han sa isa istället för ica.
HaHahahahahahahhahah
Och jag har gjort det till värsta grejen.
För man säger inte fel på ica det går bara inte.
Hahah.

Det finns en förklaring till varför jag blev 35 kr rikare...Jag gick ner och pantade. Hahah. Med tre stora ica-kassar tog jag mig ner till centrum och försökte se ut som att inget var en grej. Det är ändå liite skämmigt att panta burkar...om man är över 18 år iaf..Därför försökte jag få med mig min brorson.

- Pascale: Koom vi går till affären och pantar burkar!
- Darrell:  Ska vi gå köpa pengar!? =D
- Pascale:  Jaa, det ska vi.
- Darrell:  Men varför går du inte till jobbet och köper pengar?

Hahah. Sött.

Men så ville han inte komma för att han inte fick ta sin cykel. Men då skulle vi inte hunnit panta. Så jag fick gå själv. Fan. Där röt min teckmantel. Hahah.
När jag kom hem begärde han att få lite pengar också.
Men jag sa nej.

image100

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback