LIVE FROM BAHAMAS

Hej allihopa. Nu ar vi po Bahamas!

Det ar sa fint och vackert och varmtttttttttttttt.

Sitter po ett litet internetcafe i "Downtown" och svettas som fan.
Har badat hela dagen idag. Och okt JET SKI!\
OUF..asoo, jet ski var det absolut roligaste jag vart med om inom semesterliv vattengrejer.
Fan vad kul!
Man fick versta adrenalinkicken.

I borjan var det leskigt men sen var det kul. Jag gasade po hogsta. Huhuh.

Hoppas alla mor bra.
Jepp Cookie vi har kopt din grej.
Ouu vad jag svettas!

En sak som ar doligt har ar att alla ar jattefalska och blir arga om man inte vill ge dom tip.
Verkligen otrevliga..So er det sekert INTE po Martinique.

Nu nar jag varit i caribien for forsta gongen so ska jag definitivt oka tillbaks! Och do till My Island. MARTINIQUE!
Det blir nog nesta or.

Jag onskar att mina syskon kunde vara med och uppleva det har..
Nesta gong!

Jag saknar allihopa och snart ses vi igen!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: cookie

åah! haha
jag läste inte ens från början jag typ scrolla i texten om de stog cookie nånstans haha. sen när jag såg jag ba: aah okej.. nu läs från början! ahha
PUSSS JAG ÄLSKAR DIG!
P.S ska berätta om min helg!!! den har vart skit kul fast såå mkt roligare om du hade vart med!!

2007-09-02 @ 01:53:47
URL: http://cookielainen.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback