New York 5.2

Fan. Det borjade med en hostatack.
Nu ar jag sjuk och hostar var 7e sekund.
Varfor?
Vad ar grejen?
Hur kan man bli sjuk so snabbt?

Oh my god, hostningarna borjar komma oftare nu, typ. Var 4e sekund.
Bara under den har tiden som jag skrivit inlegget. Och jag skriver snabbt.

Vi som ska po bio snart. Har vi tenkt. Eller a, det har vi tenkt varje kvell.
Men det har inte blivit av. O nu nar det ska bli av. Om en timme typ.
So kommer jag sitta och stora alla po bion.
Eller so for jag holla mig och do kommer det bli anstrengande for mig o do kommer jag inte kunna koncentrera mig po filmen - Rush Aoer, medan alla skrattar och kakar popcorn som inte jag kan ata for att det kommer att reta min hals so jag hostar mera. typ. Efter varje sveljning.

Idag var vi i Harlem. Det var inte alls lika kuwl som Brooklyn.
Fan va jag inte gillade Harlem! Det var ingen "mode" dar!
Brooklyn is the shit.
Det ar nestan so att jag vill kopa en troja som det stor Brooklyn po bara for de.

Jag forsoker hitta non present till mina foreldrar. Men det ar so svort. Allt har e typ i size 3xxxxxxxxxl och jattegherrow.
Jag vet inte riktigt om papa Claude vill ha en tshirt som gor till knena.

Eller om mamma vill ha en fargglad hoodtroja som slutar precis under brosten o e supertuff och tjejig po samma gong. Jag vet inte heller om hon vill ha en veska som det stor WOWOWWowowowOW ROCA WEAR facka uuur po. O so vill jag inte kopa en falsk louis vuitton veska fron thailand heller.
Det ar svort. Och so mycket stallen att titta po att man knappt hinner.

Ja, jag har handlat po Victoria's Secret forresten, det har jag inte missat =)
Fast jag tanker inte beretta vad jag kopte because its a secret. Huhuh.

Min bror Alex verkar ha vext ifron hiphopstilen och borjat me soder/stureplansmode istellet. Det ar ockso jobbigt for jag hittar ingen troja i storlek xs som ska motsvara hans xl typ.

Ae. Idag ar det nestan bara klagomol. Det ar bara for att vi var i Harlem och det spred dolig energi over mig + att jag blev sjuk.

HARLEM! Det ar Harlems fel! Harlem made me sick! Jag moste tillbaks till Brooklyn. Fast mest moste jag tillbaks till hotellrummet. For vi skulle ju po bio dar allt dedar jobbiga jag beskrev ovan ska henda.

Hej so lenge.

Kommentarer
Postat av: elena

köp ingefära för hostan o fina jeans till mig puss hälsa Leo o hans föräldrar tycker synd om dom om Leo e lika bortskämd som

2007-08-29 @ 13:55:17
Postat av: Anonym

"Jag vet inte riktigt om papa Claude vill ha en tshirt som gor till knena.
Eller om mamma vill ha en fargglad hoodtroja som slutar precis under brosten o e supertuff och tjejig po samma gong. Jag vet inte heller om hon vill ha en veska som det stor WOWOWWowowowOW ROCA WEAR facka uuur po. "
HAHAHAHAHHAHAHAHA jag skrattade så jag DOOOOG åt detta

2007-08-30 @ 02:52:12

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback