NEW YORK 6.

Godmorgon po mei och alla andra her po andra sidan klotet. Har precis kekat en fet frukost, o do menar jag FET fullt med fett. Croissant. + att jag satte po smor ockso. Det glider verkligen lett ner i halsen. Huhuh.

Idag aker vi tillbaks till Brooklyn och sen SOHO.
Det var dar, i Soho jag kopte min lila adidastroja som e verldens finaste =)
Det var ockso dar vi ot verldens godaste grillade majs med parmesan ost och non typ av cayenekrydda po. So gudomligt gott. Det ska jag laga ner jag kommer hem! Cubansk restaurang var det. Vi drack en jettejettego drink ockso. Frozen Margarita med mango.

Igar kvell var vi alltso po bio och sog Rush Hour. Den var ok.

Jag tycker det ar onodigt o gora en ny film av samma film varje gong. Dom blir aldrig lika bra. Rush hour 1, rush hour 2, rush hour 3, rush hour 4, rush hour 5. balbalbalablbalbla. Vi sog iaf 3an. Tror jag.

Vi Stresskekade med Leo's foreldrar innan po en Barbeque-restaurang som log precis brevid bion o ockso granne med vor hotell.
Det var jettegott fast jag kom po att jag inte gillar barbequesas.
 Alltso. Jag kan ata det non gong men det ar inte det besta jag vet.
Fast det har var gott iaf.

?

Alltso.
Det vaaar gott men jag hade inte behovt sasen bara.
Smakar typ rokt ketchup.
Gillar inte sot mat heller.
Mat ska smaka MAT! Inte tarta.
Och det ska helst finnas KOTT!


Iaf. Ner vi kom tillbaks till hotellet so kollade vi klart po en film po datorn. Daddy's Little Girls.
Den ar so bra. Jag fick torar...
Fan vad bra den var. Mycket bettre en Rush Hour.
Pang pang helt oforberedd sen hoppar man hit o dit o gor massa stuntgrejer och 15 bilar kommer i ens vag och plotsligt ar man po en tuff snabb bot som oker till en annan o dar allt e forberett o man inte fattar nonting o alla dor fast alla e glada o so ere humor mitt i allt.

Ohh. min hjerna!

Ae, nu ska jag borja rora po mig.


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback