NEW YORK Day 2.

Hey everybody! Ouuuuf! Jag har kopt JEANS! Och do menar jag J E A N S.
Dom sitter sjukt bra. I Sverige skulle jag aldrig kunna hitta jeans med den perfekta passformen, men har..a de e helt klart besta stallet o shoppa po.
 
Jag och Leo akte till Brooklyn efter att vi var med hans foreldrar och kollade po frihetsgudinnan. I have never seen so many black people at the same time. Meen i thought i was in africa!. Huhuhuh. 

From now on, bye bye Fornarina, bye bye Miss sixty, bye bye Diesel!..
Eller nai. Inte bye bye Diesel, dom kan endo va okej. Men from now on ere Applebottoms och Dereon, Beyonce's marke.

Elsa, jag kopte applebottoms till dig. Dom ar nastan exakt som mina. Samma farg och modell. Fast kopte en mindre storlek an den du provade hos mig. For att dom sitter grymt mycket finare nar dom e tightare.
So yo boorey look tight up in em jeans. U know wha meen!

Cookie, du skulle ha lite probs me o handla har for allt e for plus size ladies.
Och do menar jag verkligen PLUS SIZE!
Jag har minsta storleken typ!
Vill du ockso ha applebottoms eller bayonses marke? Jag kan forsoka hitta.
Eller vill du ha gherrow-tuffa stora klader?

Det ar jattekul att vara har, o det kandes verkligen som att man var med i en film igar po tunnelbanan. Alla var povag till ricki lake show. Haahah.
Ricki lake e fan kul. Det ar alltid drama. Who sheated on who.
Och det finns alltid non i publiken som sager:
- Have any of u heard of something called condoms?

Hahahahhahah!

Ae fan. Idag har vi inget varsta planerat tror jag. Mina plans e att hitta bekvama sandaler och sneakers. Sen ar jag nastan fardig tror jag. Huhuh!

Annars ar allt bra har. The city who never sleeps. Det ar big och typ. Fancy cars.

Mamma, jag vet att du ar emot America. Men du hade gillat shoppingen har. Och pappa, du hade gillat l'ambiance. Man hor zouk och kompa-musik overallt po restauranger och so.
Han som korde taxin fron flygplatsen. Han var fran Haiti och pratade creol.

Nu ar det fardigbloggat for idag. Jag tankte blogga lite varje morgon har po hotellet. . Just nu ar kl 9.38 har. So ungefar vid16 tiden i Sverige sa kommer det att vara uppdaterat.

Ha det bra allihopa. Ses snart!




Kommentarer
Postat av: Els.

åååh, jag vill också ha beyonce -booreyjeans! kommer min feta röv passa i mindre storleken av applebottoms tror du? gaaah jag dör om de inte passar. Blir salladsblad frukost-lunch-middag då.
dammit vad jag är avundsjuk, fast på ett bra sätt... nu kommer du kunna tipsa massor så jag vet vad jag ska göra när jag kommer dit.. Hälsa chantal, shaneyney och lakeisha!

2007-08-26 @ 21:45:30
URL: http://bartendressa.blogg.se
Postat av: elena

pascale,varför säger du att jag är mot usa nu kommer de att vägra ge mig visum det är bara så att de kan inte spela fotboll...

2007-08-26 @ 22:21:08

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback