NEW YORK.4

Hej po er, hoppas alla mar bra. Jag lever och mor bra och shoppar mycket och ater en massa junkfood.
Vara slim och tanka po helsan, det kan man gora i Sverige!

Cookie, du har inte svarat po om du vill ha tajta jeans eller non colorful hood..
Snart aker vi vidare till Bahamas, Sa da kommer jag inte hinna! Sluta va so upptagen po msn och youtube och svara mig!


SNART OKER VI VIDARE TILL BAHAMAS!!

Var bara tvungen att upprepa det och markera det och skriva ut det. Huhuh.
Vi har inte vart bortresta sa lange, men vi har verkligen upplevt mycket.
Kanns helt grymt bra =)

Once u pop u cant stop, so,
jag tanker jobba mycket och se till att resa sa mycket jag kan for det ar verkligen jattekul.
Aven fast jag hatar att flyga. Usch..

Men men!

Nu har vi verkligen sett New York. Promenerade jeeeeeeeeeeeeeeettelongt och mycket igor.
Hittade inga skor. Nar man verkligen letar efter nogot som man moste ha, sa hittar man det aldrig.
Typiskt. Eller a. Nar det galler skor iaf.
For jag har hittat allt annat jag velat ha!

Nu hoppas jag bara att jag for plats med all packning. Kommer sakert att behova kopa en till vaska.
Heheh, Ska pick a real nice one, sa att jag kan kanna att jag shoppat en fin bag ockso =)

Nu moste jag go upp och utretta mina behov. Hejs!

Kommentarer
Postat av: cookie

JAG VILL HAA, EN COLORFUL HOOD TRÖJA inte tajta jeans!:D men om de inte finns så vill jag ha beyonce jeans! D:D::D pusspuss i love you

2007-08-27 @ 17:25:12
Postat av: Helena

Wöööu! Köp en Jesusgrej till mig, om du hittar något ballt. Det är väl inte mer än rätt nu när du faktiskt hamnade på min Top3-lista :D

2007-08-27 @ 21:12:15
URL: http://morfint.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback