NEW YORK.5

Hello everybody!

Vaknade for ett tag sen. Sov langre den har gangen. Igar var vi pa non hotell club fest. Dom spelade punk och house. Skitskon musik! Fast Leo ar inte so hajp po de.
Det var iaf jettekul.

Jag har antligen hittat bekvama och fina sandaler.
Dom e svarta och gor soder.
Som en rem lite kors och tvers over foten och storton. Jetteskona =)
Igor hittade jag aven en jettejettejette fin lila adidas troja till mig + en brun med turkosa adidasrender. Fast det var i forrigor, men jallafall!
Efter varje kop jag gjort so sager jag. ooooooooaa nai ja e verkligen hoitglad over denhar x grejen!
Och Leo tycker att jag later som om jag kopt varldens besta grej VARJE gong jag koper not!.

Men det ar so de ska va =)

Jag saknar att inte kunna lagga in bilder po bloggen =(
Det blir nestan inte samma grej sen.

Idag ska vi oka till Harlem och kolla lite och shoppa klart.

Po oterseende // Pasc



Kommentarer
Postat av: cookie

whoohoow! harlem de tunga grejer!!
iaf.. vettere försök hitta en colorful hood, på riktigt:D och den där bruna adidas med turkos e SKIT fin! jag har inte sett din men jag vet vilken du menar.. tu me le prêt? (A)(A)

2007-08-28 @ 20:10:20
URL: http://cookielainen.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback