ork.

Jag har inte pallat och inte haft tid me bloggerier. Men en kort uppdatering. Imorn måste jag vakna 4.21 för att jag börjar jobba kl 6.00 fast jag inte hinner va där i tid för att det är för tidigt på morgonen och tbanan går inte så ofta. Så jag kommer bli liite sen. Och mycket stressad och ännu mer stressad eftersom jag inte packat min väska och kan inte göra det heller eftersom alla mina kläder är superduperskrynkliga och jag vet inte vad jag ska göra. Sova ut nu. Eller stressa ännu mer imorn. Vad ska jag göra? Lite i taget blir lagom.
Fan varför tackade jag JA till att jobba imorn när jag absolut inte vill fast jag absolut måste?
Svar: För att jag borde!

Inge mer me de. Jag ska jobba och jag ska ta mig dit om det är så att jag måste promenera!

Eeh. Skooja.
Så pigg är jag inte.
Jag kommer hellre för sent.

Varför existerar sånna arbetstider? 6 - 17.
Och så måste man va där tidigare för att sätta på sig arbetskläderna som är jättejobbiga som man typ måste sy dit knappar för hand på plats. Skitjobbigt. Jag hatar sånt pillpill. Inte min grej. Fast jag börjar bli bättre med det. Menar flätningen då. Nu har jag flätat ett huvud och ett halvt hittills. Började fläta Cookie idag men det gick bara snett och blev jobbigt fast det blev skitfint och jag kände mig jättestressad för att jag är så stressad fast jag inte ens gör nåt åt att jag är stressad. Fan. Jag borde göra nåt åt saken. Fast nu ska jag äta. Hej


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback