Bondefredrik är gej

Jag läste i Expressen att "Bonde-Fredrik" vill limma.

Äe, fan aså.

Att komma ut i media med denna bild ger inga större chanser måste jag säga.

image162




Det kommer aldrig funka så länge du:


  • Håller i en minigris och stryker den kärleksfullt över den blekrosa lilla grishyn. JÄTTEGEJ.
  • Håller huvudet på snedden. JÄTTEGEJ.
  • Behåller luggen som den är alternativt behåller den över huvudtaget. Du ser ut som en Tant Greta. JÄTTEGAMMALGEJ.
  • Spenderar dina dagar i ett stall. JÄTTEGEJ
  • Sitter och kollar på alla delarna av Ridskolan hela dagarna. Vet inte om det är gej, har inte sett dom. Men det är det säkert. JÄTTEGEJ

Nu var det ju inte så snällt av mig att göra ett personligt angrepp på stackars Fredrick.

FREDDEÖÖH!


FÖLÅÅAT!

DE VA JÖ BARA PÅ SKÅÅJ.

Höhö.


Jag har aldrig ens sett det här programmet.
Men ändå.
En bild säger mer än tusen ord.

Kommentarer
Postat av: nån

besviken på dig - vad har du emot homomänniskor-människa som människa

2007-12-30 @ 10:44:50
Postat av: Pascale

Till "nån"

Mamma, Jag må vara lite taskig, men jag har inget emot homosexuella.

2007-12-31 @ 01:17:03
URL: http://pascale.blogg.se
Postat av: angela

Hahahahahahah BÄSTA

2008-01-08 @ 22:57:22
URL: http://aangela.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback