En annan Pascale?

Jag satt nyss och gjorde ingenting då jag fick för mig att Googla på "Pascale".
Och vad kom upp? Jo, självklart jag.
Jag log lite och klickade mig in på första träffen, där kom min trygga bloggsida upp.
Då log jag lite till och klickade sedan in mig på andra träffen och vad hände då?
Jo, en helt annan Pascale kom upp.


VAVAVA!?

HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLD UP!

A visst. Det är lugnt. Nu är vi två..

Den enda skillnaden är att jag heter Pascale och inte hon.


Hoppas det inte blir värsta uppståndet nu för att jag tog upp det här.

"Men guu hur kan du vräka ut dig nåt sånt, du känner inte mig och min mormors mormors mormor hette Pascale och var en adlig dam, så jag har mer rätt än dig att heta så."


Det är ingen grej för mig egentligen.
Det är säkert inget fel på henne.
Men jag är lite nyfiken på varför hon heter Pascale.
Det är ju inte Sveriges vanligaste namn precis.

Och jag är ingen sån här person som skulle skriva en kommentar till henne.

"NÄMEN!

MEN!

DU OCH JAG!

HAHAH,

NÄMEN! DU OCH JAG!

VI , VI, HAHAH,

MEN GUD,

DU OCH JAG VI HAR JU SAMMA NAMN!

JAAA HAHA!
PASCALE!?!?!

TÄNKA SIG! HAHAH, JAA-A!"



Och jag vill endå inte verka bitchig o sådär "GUUURLFRIEEEND....
Men..


jag måste bara lägga in denna bild.




image150

Kommentarer
Postat av: personX

trodde aldrig att du ska operera inplantant

2007-12-04 @ 16:35:46
Postat av: Mika

haha, i min förra klass var det en tjej som hette pascale, kanske är hon?

2007-12-05 @ 13:45:55
URL: http://lamika.blogg.se
Postat av: Pascale

Hej!
Jag googlade lite och så hittade jag dig, läste ditt inlägg angående namnet!
Well jag heter Pascale :) Jag blir glad när någon mer heter det faktiskt eftersom det inte finns så många Pascale i Sverige. Det är unikt though!!

2007-12-06 @ 14:28:38

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback