Idag på tåget

................................


Tänk vad mycket som händer mig på tåget.
Höhö. A men imorse när jag satt på tåget så harklade jag mig en gång. Alltså ingen äcklig harkel med slem involverat, utan en vanlig hederlig, oskyldig harkel. Näst intill gullig.
A men, en såndär , bara för att rätta till rösten lite.
Ändå så drog mannen mitt emot mig upp sin halsduk över munnen och näspartiet.
Jag kollade på honom och tänkte: Oh no u didnt!

Snacka om att vara överrädd för bakterier.
Jag som trodde att jag var värre. När det går förbi tiggare och hemlösa, brukar jag täppa till mina näsborrar genom att dra upp läppen tills dom gått förbi.

Okej om jag hade hostat åtminstone.
Då kan jag ändå förstå.

Så jag började låtsashosta med öppen mun tills jag fick jätteont i halsen.
Men det var det värt det.

Kommentarer
Postat av: cool_boy_89_brd_love_maffia

ja sånt händer ute i vida världen,

vi har alla slags människor
gula,svarta,vita,bruna,
kärleksfulla,hatiska
vissa är jätte rena av sig och rtädd för bakterie attacker,
andra är små lortgrisar, vissa smutsiga svin,
andra är inte ens lite grillad bacon,utan bara vanlig:)
som du,
nästa gång du ska harklar så föreslår jag att du säger " ursäkta herrn" för att sätta körsbäret på moset om du ville skoja till det hela lite till
hihihi

2007-12-03 @ 18:54:07

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback