Min son del 2

Sen när min son kommit över den där jättegulliga tuffa babyperioden och blivit si sådär 7 år.
Då kommer han inte lukta kiss som andra sjuåringar.
Han kommer heller inte komma hem från fritiset Q-lan med krackelerad mjölkrand runt munnen och be om mer mjölk.
Inte heller med gråa strumpor som var vita och nytvättade på morgonen när han först kilade iväg till skolan.
Och inte med ryggsäcken hängandes i armvecken.


Utan - Han kommer se såhär tuff ut och dansa såhär tufft.









Såå braaaa!

Jag blir helt till mig.
Gummiben har han också.
Den här låten är för övrigt min låt just nu.
Önskar bara att jag var lite piggare så jag kunde dansa.

QQ - Rum Ram (Tek It To Dem)





Kommentarer
Postat av: cookie

haha nice..
när ska du lägga upp en video på min room ram då?:P

2007-12-30 @ 02:29:18
URL: http://cookielainen.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback