Nu måste ja säga nåt jättejobbigt.

Nu måste ja säga nåt jättejobbigt. Som kommer göra att folk kommer tycka att jag är hoitmobbad och dum och tråkig. MEN.

När jag har tråkigt. Så brukar jag läsa min blogg.
Från scrätch. Hahah.
Eller typ. "Det roligaste jag har skrivit". För jag skriver mest för mig själv. För att jag ska minnas mina dagar och ha dom "sparade" för kommande generationer. Höhöhö. näe nu tog jag väl i.
Jag brukar alltid skratta åt mina skämt. Jag är den som skrattar MEST och HÖGST, och den som har roligast för allt jag säger.
Jag har roligt med mig själv helt enkelt. Nu lät det lite fel.

"Jag brukar kittla mig själv och säga nej Pascale! PAscale, hahahh-Pasc-hahahhapascale sluuutaa!"


Its all about me

image61 image62
image63





Kommentarer
Postat av: Mikaela O

Hehe, keep on going girl!

2007-07-14 @ 12:19:31
URL: http://www.mikamela.webblogg.se
Postat av: [email protected]

Söt du är!

2008-09-28 @ 05:36:20
URL: http://hardknockliife.blogspot.com

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback