Expressen is the shit

Aftonbladets hemsida är fan värdelöst. Idioter.
Man måste vara medlem och betala för att kunna läsa om dom smaskigaste nyheterna och hur man går ner i vikt snabbast.
Alla vet att internet är här för att stanna.
Självklart tjänar tidningarna inte in lika mycket pengar som förr. Men palla överdriva med priserna!
Jag kommer aldrig att betala för o läsa lite extra PLUS PLUS WoW wOW superskit. Det räcker med att man betalar bredband. Föfan. Så därför har jag övergått till Expressens hemsida.

Micke betre! "Som min land"

O där har dom massa coola tester man kan göra, o så får man reda på alla skvaller utan problem.


SÅ BÖRJA LÄS
image32image33

- På en dator nära dig!

Kommentarer
Postat av: Mikaela O

Ja hehe, det är dåligt att de tar betalt för sådant som typ alla vill läsa! Men ändåså gillar jag deras sätt att skriva lite bättre, jag vet inte varför. Men bara så du vet, jag läser expressen med ;).

2007-07-04 @ 12:20:34
URL: http://www.mikaelasstyle.webblogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback