Fodbad o jobb o allt

Ah, jag återkom aldrig med det om kardemumma-kaffet. Det var inge gott.
Ska aldrig dricka det mer. Det blev bara en helt fel och jobbig smak så jag trow away.
Jag kände det på mig. Att det skulle bli såhär. Men jag var tvungen att testa.
Från o med nu ska jag aldrig testa nåt jag vet att jag inte kommer att gilla.
Helt onödigt.

Mina dagar har vart heltiska och jobbiga. Inte jobbiga jobbiga, utan Jobb-iga.
D v s jag har jobbat en hel del.
Och bränt mig i solen.


...........................
 

(solarium)


Blev röd. Skitjobbigt.
Jag överskattade mina mulattiska pigmentförmågor.

Efter allt jobb kände både jag och mina 39or att vi behövde ett fotbad. 
Tänkte att "we should have a one to one"

Men lilla Drl på 3 år ville självklart vara med.
Brorsonen.
Det var ändå mysit.

image36image37image38

Så nu känner vi oss lena som bebisar igen =)

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback