Kardemumma e värsta grejen

Tjillar på jobbet. 

Folk har blivit så hälsosamma nu för tiden.
Det har blivit ett jävla mycket snack om avokado hit o dit.
A men de ska alla ha.
De e fett gott.
Men vad fan har hänt med kaffet? Nu ska man också ha kardemumma över latten.

?


Haha.

Imorse kom nån Sanna, 22 in o ba:

- Ehh..hej *osäker*..Kan jag få en latte gjord på tre espresso-shot?

Vafan. Din bajs ska du ha latte, espresso eller shots? Fett irriterande. Jag gav henne en vanlig latte men hon klagade inte. Vadå ska jag låta henne pröjsa för tre espresso eller för en latte? 
O vafan kom shots ifrån?
Hon hade väl vart ute för mycket på krogen. Jag brukar inte shotta espresso iaf.
Det ska man typ. smutta på o tycka att de e jättegott o känna sig skitvuxen me.
Inge jävla "KOM NU JOSSAN NU SKA VI FESTA O HA TYWP AWSKUWL KOM SÅ SHOTTAR VI WÖÖÖÖU! "

Eller ba. " Gu ja hade en askul kväll igår o nu ska ja till jobbet. måste ta en kaffeshot som återställare gu ja e alldeles hes för att ja skrikit så mycket o kan inte alla ba gå dö.


 Osäkra Sanna, 22;

 - Kan du typ föresten lägga på såndär kardemumma över?

Karin, 35 kommer in 7 min senare....

- Hej! *Världens stressigaste o gladaste* En latte, gärna med lite kardemumma över!..
...........................Tack! Du är en pärla!

Pärla?.. Höhö. Man får höra en massa nytt här.
Fast jag vill va en hjälte ju.

Kan ingen bara komma in o säga.

Pascale! dU ÄR en hjÄLTE!

Nu ska jag fixa nåt o käka till mig. O en latte får de bli. Ska nog ta o kolla va som e grejen me kardemumma.
Återkommer om det senare.
Alltså om de nu kändes så mycket bättre o trendigare med kardemmumman över.

image35



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback