Kommentera mera!

Jag tycker faktiskt att det är jobbigt att "alla" ska hålla på o kommentera min blogg live, eller över msn.
Jag har en blogg o läser man den så borde man ju kunna skriva ner sina tankar HÄR på bloggen så att jag ser det och blir gladare och hela världen blir mycket roligare.
Men näei. Då verkar det som att jag bloggar helt i ensamhet men det gör jag ju faktiskt inte.

Så börja kommentera här istället folks!

Aså, fan vad allt ska va utan tillsatt socker nu för tin. Det har blivit det tuffaste på marknaden. Fun light, Lingonsylt, Felix Ketchup, Malaco godis - Vi tog så mycket socker från växtriket, så vi fick inte plats med mer socker! HÖHöhöhöhö fiffit va!

Precis ALLT ska vara "utan tillsatt socker"

Fast nåt jag gillar e ändå Coca-cola ZEROW

Den e tywp asgo.
image52



Mcdonalds har numera menyer som "följer tallriksmodellen" *Mobbat*
Det gör det inte alls mer era konserverade morötter. De tror jag inte en blund på!

O det är lustigt hur allt ska gå så stegvis. Mobiler tillverkas än så länge bara med typ 3,2 megapixel högst. Fast alla vet att man KAAN fixa en mobbe me 7 megapixel om man vill. Men a..man måste ju sälja lixom. Allt har sin tid precis som Cookie som inte får gå clubba ännu. =)

Fan. Min mobil e helt bajsig. Den har fått två stora repor på displayen som sträcker sig från topp till tå. Fett jobbigt. O sen fick jag en hög jävla räkning som jag inte tror på. Jag ska aldrig ringa nån o se om det blir nån skillnad. Dom kan inte bara skriva. a såhär o såhär mycket ska du betala. punkt slut. Jag har inte fått nått sånthärnt utdrag på a såhär o såhär mycket har du ringt, såhär o såhär mycket har du smsat för o såhär o såhär mycket har du mmsat för som jag inte ens gjort för att dom inte fixat mina mmsinställningar som jag installerade.
Javla chitt teLe tvo! Do ska komma lora mig i Serbien och dom ska se. Jebote pichko majko!

Kommentarer
Postat av: Mattlan

Ja att mcdonalds har börjat med tallriksmodellen är verkligen helknäppt. Som om det skulle vara nyttigare. Dedär morötterna har planternas i krukor och vattnats med vatten med två näringsämnen i, max. Och lignt ökvar bara sockerbehovet. Det innehåller bara en massa onaturliga syntetiska ämnen.

2007-06-29 @ 12:06:52
URL: http://mattlan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jepp jepp MC deeeZ , om man vill äta "nyttigt" eller ta ett "nyttigare alternativ" så drar man vel fan inte till mc donals heller, folk är dumma! Så det så!

2007-07-05 @ 00:51:53

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback