Nymålat o allt

Nu är mitt rum nymålat.
Eller a, Bara garderobsdörrarna. 
I mörkare brun typ rödbrun jättefin färg. o resten av väggarna e den vanliga beigebruna som jag hade innan.
Det blev jättefint och jag är världens bästa målare.
Fan ärligt jag borde ändå bli målare.
Det är fett kul.
Pappa ba, men du kommer inte kunna sova här inne inatt.
JO. Det är precis det jag kommer kunna. För det luktar så jävla gott! SKiter i om jag tappar hjärnceller eller nåt. Jag vill inte ens vädra. Ska nog stänga fönstret.
Äe, lukten av nymålat är bara för go. Jaha, vad mer ska jag ändra nu?
Får tänka vidare sen.

Fan. Aså jag har tänkt på dehär tidigare, men har inte tagit itu med det.
Min kamera är borta.
Den borde ligga här nånstans men det gör den inte.
Iförsej så har jag inte ens letat ordentligt.
Letat har jag ju gjort. Med ögat, men det kommer man inte så långt med.
Bara så långt ögat når.

HÖhöhöhöhöhö

Äe nu drar jag iväg ti jobbet.

image53

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahhahahahaahaha a jag vene vad jag ska säga, du e allt för rolig
ahha lmao

2007-06-30 @ 23:58:00
URL: http://prisonerofwordsunsaid.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback