Stavfel o midsommar

Jag har lagt märke till att jag lagt in en massa stavfel i min blogg.

Det är inget fel på mig.
Jag kan stava. Jag Har bara råkat trycka fel på tangenterna. Jag stavar aldrig fel. Stavning det är min passion. De e min grej o jag gör aldrig fel. (alldrig)

Idag är det iaf midsommar.

Midsommar?

Helt ärligt. Jag har aldrig firat midsommar och vet knappt vad det är.
Fick veta att det är dagen då alla vuxna super till. O jag är ju vuxen, så a de e väl bara köra på. Go with the flow.
Höhöh.

Valborg är undomens dag. Fjortisarnas dag, - midsommar tillhör de vuxnas.

Apropå vuxen, jag var inne på systeme igår och behövde inte visa leg.

Det var ändå tufft.

Men då undrar jag,


  • Är det för att jag ser gammal ut?

image42
  • Är det för att jag var osminkad o hade glasögon o såg världsvan ut o trött på livet o ville bara få allt gjort?
  • Är det för att kassörskan tyckte att jag skulle få unna mig lite sprit för att det är midsommar?
  • Är det för att jag brukar komma in ofta?

Skojade där..jag hade faktiskt aldrig vart där på Hornstulls system. Och det var den andra gången jag handlat på systemet över huvudtaget.

Men det var ändå en grej. Jag ska alltid handla där numera. Och om jag någonsin behöver visa leg så ska jag sucka högt och ta lång tid på mig att ta fram den. Som att det är det värsta jag vart med om, och jobbigaste. Och som att det aldrig hänt förut. Som att jag blivit förnedrad. Och så ska jag se ut som att jag aldrig mer kommer o handla där.

Ah, nu ska jag sluta vara så slö och börja kle på mig så jag kommer nåvart ikväll.
För er som inte ska fira midsommar så finns det en film som går på kanalimage41ikväll kl 9. Sike heter den.
Såg det imorse på tevereklam. Så missa inte den!


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback