Titta finns zuulen!

Skitskön. Helgen min alltså.

Har varit uwte i sowlen o badat aka doppat mina fötter.
Mina stackars fötter som jag har misshandlat i helgen med högklackisar. Röda.
Fett snyggt och jobbigt. Jag och Monika (min svägerska) har tjillat en del.
Hon har också vart me o tyckt som mig om de här me all solande. Varför e alla så jävla bruna? Jag som liksom borde vara lite mörkare naturligt e inte de o jag har typ svårt o få färg.
Har väl ärvt från morsan.
När Syrran var liten sa hon alltid; 
- Pappa är brun, Pascale är brun. Valter o Alex e gula, jag är beige o mamma e rosa.

Haha. På den tiden var jag brunare o det känns nästan som att jag blivit vit. Är det för att jag är i Sverige? Föddes jag till att vara brun, men sen kom min hud på "Aha, men hon bor ändå här i Sverige, hon behöver inte denhär färgen"

?



Vi stack ner till badet iaf. Låg o krigade.I typ 20 min.
Fett jobbigt. Hatar o bara ligga. Inget händer.
Så vi åkte till hornstull o solade stå-solarium i 7 min.



image34 Såhär stod jag wööu för de e typ ascoolt.



Väfän.
Inget hände då heller.
Vi stack ut, Krigade på dansgolvet. Kom hem me solen typ. Sov lite o så blev de vidare-krig på stranden.

O så har det vart massa mer. Jag typ liksom bara älskar denhär dan! Och Zummer i Swerija. Svedski summer - mikke broo! Män kän zuulää, badaa, festa med kombiiz, träffa ällä dom gombizar from lengezen , fämilii. Ällä dom! Micke brå zverige.

Imorn blire jobb igen tidigt på morgonen, o senare börjar jag på mitt andra nya jobb (avslöjar inte vilket).

Nu ska jag ta ett skönt masserande fotbad, o sen blire slagg.


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback