Veckoslut

Äe, tänkte ta o skriva nåra rader nu sådär mot veckoslutet.

Det har

vart en riktigt skön vecka med massa massa jobb och lite lite sömn. Känns bra att ha nåt att göra ibland.
Men imorn ska jag sola. Blev lite sugen när jag såg alla röda o bruna folk på stan.
De va nästan så att jag tänkte gå sola solarium direkt för o hinna ikapp

.............................................................
 
Men jag glömde hoppa av tbanan vid rätt station.

Typiskt. Men palla åka tillbaks för o bli en hundradels ton mörkare.
Äh. Tar det imorn.

För imorn ere Pascales sola-ligga-inte-bli-störd-dag. =)

  • Jag är verkligen glad över min nya mobil. Den e som en liten bebis. Den kan inget. Men jag ska lära den allt jag kan. =) Stava o sånt. Det ända jag är lite besviken på är att den inte är ficklampig. För att jag behöver verkligen det när jag tältar i skogen sent på natten?
    Aa kul den har cybershot men jag vill ändå ha cyberlight de e ändå en grej.
  • Bilförare, sakta inte ner om du ändå inte tänker låta mig gå över gatan! Fett irriterande. Jag får bara falska förhoppningar. O de kan faktiskt vara fARligt! Om en bil saktar ner då börjar jag gå över såklart. Åker den däremot i 110 så kommer jag vänta. Så ere säkert för andra med.
  •  Nuu blev klockan alldeles för mycket och jag måste iväg och jobba. 
  • Hejs.





Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback