Allting kan inte alltid go bra

Det har jag markt..Igar var det en bajsdag och idag ar det en trokdag. Har precis kollat klart Love dont cost a thing. gullig faktiskt. Medan min babe♥ e o super till med grabbarna. Fan, det ar dax att jag borjar skaffa kompisar. ( och jobb) kanske jobbarkompisar. Huhuh..joo..De e ju inte so lett alla gonger. Jag ar inte den typen som vogar innan jag vogat. lixom..det ar leskigt..och min mamma ar inte har! Hur ska man gora..stalla sig po Oxford Circus och ropa: VEEM VILL BLI MIN KOOMPIS SEEJER TUPPEN JAAG!..eller, po engelska: WHO WANT TO BE MY FRIEEND SAY COOK YEAH!,

Oj, det lat lite fel. hehe.. och jaaa jag kollade lexin hur man sager tupp po engelska, och jaa det ar cook! Can you beliive it! huhuh..Hahah, jag tycker endo att jag kan va rolig ibland, jag kan slo till, meN som sagt allting kan inte alltid go bra.

Aja, hur som helst..film ar ju inte riktigt min grej..eller a..tv kanske jag ska saga. Har inte kollat po tv sen jag var 10 typ. Tre kronor po onsdagar kl 20 och Fresh Prince efter skolan. Nej, jag gick inte po fritis, eller eftis eller vad det nu heter. sa jag kunde till och med se reprisernas repriser om jag ville! blablablab..iaf, nu har jag borjat kolla lite serier. (po datorn) huhuh, Nogra kan det faktiskt bli not med..i mean, we hang out somtimes, chillin, but i dont know yet. I dont want to go too fast. I mean, I dont know them

nae nu for det racka, jag har inte haft non att prata med po lange, ska prata med mig sjalv istallet for o skriva allt jag tanker har. HAJDO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska inte ropa hej förräns....Ja just det jag och Cookie skulle på afroaerobic idag men vi satte oss utanför fel gympasal.mitt liv i ett nötskal.U`re the lycky one...

2007-03-23 @ 21:32:49
Postat av: Anonym

HAHAHA COOK YEAH hahahhHAHAHA

2007-05-20 @ 00:31:17

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback