Bråk!

Vaknade "tidigt" for att kriga ut po stan. Jag gick, och gick.....och gick.......och akte...och akte........och gick...och akte, och vips tog pengarna slut! Nae, riktigt sa var det inte, eller jo. Faktiskt. Men det var jobbigt. Och anstrangande, for jag hade klackskor pa mig, (dock utan klack)......Aaa....vad...!!.......Det var endo obekvamt...Klackskor e inte riktigt min grej. Sag massa bussar av den jag behover hoppa po for att komma hem, Men hittade ingen busstation dom gick ifran, jobbigt, orkade inte springa efter bussen...med mina klackar..

Hittade tillslut, och dar stod jag och vantade.....och vantade.....och vantade. Nar jag star dar for mig sjalv sa kommer det en fagel som flyger sa nara mig att jag nastan kande den fula gra vingeln mot min nacke. Den gjorde en U-turn och tog sedan av for en fin landning nara meter framfor mig.

Blev sur po den!! Jag kande att den hade nagot emot mig, o jag hade inte fel!, Den tog sina sma hoppsteg mot mig, sa jag forsokte lite diskret stampa i marken for att skramma den. Men pippin rorde inte en min!. Jag stampade lite mer, men den bara kollade po mig och sa AA VAD! Jattejobbigt! Jag som alltid brukar stampa dar faglarna star, men den har fageln, ouf..den hade attitud, ja ba. UH, OH NO U DONT, OH NO U DONT!........GUURLFRIEEEND!!... O tankte borja starta brak, men pippin hade tur eftersom det stod folk runt omkring och undrade vad de var som forsigick, en man i kostym hade redan borjat ropa; Bråk! Bråk! Brkå! Men jag valde att inte fortsatta, for dar kom min buss och jag hoppade på..


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback