en trevlig konversation over netet, huhuh

 

Prins säger:

annars

Prins säger:

familjen?

Prins säger:

ungarna?

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

jooo

Prins säger:

kuseinerna?

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

alla mår bra

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

linus har blivit sjuk igen han har vart borta hela förra veckan från skolan

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

vi ska pröva på onsdag

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

om de inte går så har han morfars mobil så han kan ringa mig

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

han har lånat'

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

fick låna den

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

de e inte alltid dom svarar där på eftis

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

äe de e nån ny tjej där som jobbar. tror inte att hon har utbildning

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

sanna, 21

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

ditmålade ögonbryn

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

o en tribe-tattoo i svanken

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

äe de kan inte va bra för barna o se

Prins säger:

hehe

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

äe dom verkar ta in lite vem som helst nu för tiden

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

ae de e brist på jobb och brist på arbetare ut i hela landet

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

ett stort samhällsproblem.. DEt kan väl DU skriva om johan! på din uppsats, du arbetar med. jag hörde att du startat på en ny kurs nu? vad var det nu igen, samhällspolitik, eller? för ingalill nämnde nåt sånt

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

på telefon här vi prata för ett par dagar sen,

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

jag tänkte bjuda hit lite folk till fest, maria har ju fått körkortet nu..ah..efter 3e gången, a vad är det man säger haha! tredje gången gillt! hehe..ha-aaahh.. ahh'( pust)...äe men de e nåt jag tycker vi borde fira, hon behöver det.

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

hon och sambon mange har ju separerat ochså..tänkte att hon kanske behövde lite uppmuntran.

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

ska jag köpa nåt vin eller?...vilket ska jag ta . brut? jag var bortbjuden på fest ut på landet. då drack vi merlå. nån fransk vin. ae de smakade jättebra!

Пackaл - Pascale, 19 , Mångsysslare säger:

ah men jag tar nog de. och alkoholfritt till barna


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, du är ju för rolig asså. =D

2007-04-01 @ 00:14:32

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback