Folk

Var pa gymmet igor, skulle bara kolla laget..
Det kandes som att alla var liksom valkomna. I Sverige ser man bara dom har muskelkillarna som spenderar dag o natt pa gymmet. Men har kunde du se Stina och hennes van Birgitta som ville prova pa nogot nytt, kanske salsa-aerobics.
Eller Stig som alltid brukar simma nagra langder och basta efterat. (fast i engelsk version)

Ok da....,man kunde se Cheni-qua och hennes moster som kampade pa springmaskiner for att bli av med hullet.
Alla var dar! Omar fran Flempaan o alla hans grabbaar! Mangaka som krigade med sina situps.. en heel del folk som man inte hade forvantat sig skulle vara dar.
Kul. Man blir lite peppad.

Nar jag satt och vantade i kon sneglade jag lite pa kvinnan brevid mig.
Kunde inte bestamma mig for om hon var ful eller fin.
Funderade ett bra tag tills hon hostade...........................med tungan ute.

Hon var ful.

Haha, hur faan kan man hosta med tungan ute, det ser skadat ut.

........



Sa jag provade att gora likadant pa vagen hem.



Kommentarer
Postat av: Elsa

haha, cp

2007-03-16 @ 00:14:12
URL: http://bartendressa.blogg.se
Postat av: Linda

HAHAHAHAHA! den har jag aldrig sett förrut. Hosta med tungan ute? haha..måste ju kännas jätte wierd. =D

2007-04-01 @ 00:22:22

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback