Senaste nytt

From now, i have djob. Yiezz! So jag ringde hela slakten, and maby, my family can come work London to! Nae, skamt o sido..

 Samtalen lat sa har:

ALO! RISHT ZOBITEE? ZAHHTE DJOB GEZOBIT!

 OVERSATTNING: Halloo, hor ni mig? Jag har fatt jobb!

Haha, skoja..det dar var bara ett pahittat sprok. Hos oss talar alla svenska. Huhuh. ( DVD-film, alla talar svenska)

.............


Hahahahhahah...

........................................

..Eeh ok, den var trakig..

I alla fall, Skype is the shit! Min brorson som ar 4 sjong ekorrn satt i granen for mig och jag klappade hander och sag ut som en kurdisk tant med pa sitt barnbarns brollop.

Det var forsta dagen pa jobbet idag. Det gick bra, borjade at 7 o clock o slutade 14. Stod och gjorde en latte och sa ser jag i ogonvran en svart sak som sprang in till koket. en RATTA!

Haha!
 
Det satt tva kunder och kakade och dom markte den ockso, den ena mannen blev helt skraj och kollade po mig som om han var med po dolda kameran, och jag kande nastan for att saga ; SMILE, UR ON CANDID CAMERA! Men jag blev for chockad sjalv. Jag ska ju enda springa omkring dar varje dag! 

Kunde inte slappna av hela resten av dagen... Haha!.. Aja, det har vart en long dag, Dom kunderna kommer formodligen aldrig att komma tillbaks o jag kommer aldrig att glomma hur anstrangande mannens adamsapple sag ut nar han tuggade och svalde sin brunch.

Piz!


Kommentarer
Postat av: Elsa

HAHAHA jag dör fan va roligt! Grattis till jobbet!

2007-04-01 @ 14:59:08
URL: http://bartendressa.blogg.se
Postat av: daniel

TJA läste din blogg samma gamla pascale stilen att skriva på :D blev glad
kul att du fått jobb,och att alting rullar på däär :) grattis, när kommeru på besök ti sverige igen??
ahhaha föresten vetu ja har skaffat den där boken du hade om vanliga människors konstiga vardagar, med korta berättelser, läser den när vi e ute på övning, tööng

2007-04-02 @ 20:34:06

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback