znela, jak vil ha djob

Dom sokte nogon som kunde hjalpa till i afferen TotallySwedish, sa Pascale gav sig ut po egen hand for o leta ratt po affarn. Frogade kanske 30 pers men ingen ghandi visste vart crawfordstreet lag.
Nar jag anligen hittade en skylt som det stod Totally.....................fitness, blev jag glad.
Fast mittemot lag det jag sokte, sa jag steg in.
Och hann knappt fa fram det jag ville innan tjejen i kassan sa spydigt;
 "Det ar redan tillsatt" och kollade ner po mig som om jag vore hundbajs.
Tydligen skulle man vara totally blond ockso. Kande mig bajs och gick ut.
Hade tankt kopa kalles randiga men ville inte lota henne fa det av mig. Javla ..chitt!

Kommentarer
Postat av: Elsa

vilken totally swedish fitta!

2007-03-18 @ 12:55:25
URL: http://bartendressa.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback