Att borsta tänder och fira

Hahah, jag borstade nyss tänderna.
Efter ett nästan tre-dagars uppehåll. Det började med att jag inte hade möjligheten att göra det. Men när jag väl hade det, så blev det bara inte av. Känner mig som en alkoholiserad ensamstående tvåbarnsmor på 35 bast när jag glider runt med min beige-mintgröna moronrock. Hahah, hittar aldrig den rätta och har alltid otur. Kommer alltid försent till dagis och det blir alltid korv och mos till middag. " Linus gubben, det får bli korv och mos till middag idag igen, mamma hann inte handla. Mamma har inte fått sina socpengar..

Hahah.

Äe, nu barnslar jag mig.

Mitt ansikte visar en likgiltig min som betyder något i liknelse med : Inget är en grej.
(Det är när man ser ut som ett streck) . Men det är väl bara idag. Jag har varit så seg. Blä.

Glömde bort att det var mors-dag. Mamma påminde mig om det genom att visa mig sms från mina syskon. Jag och mamma smsade också i söndags. Men det var om annat.

SMS MELLAN MAMMA OCH MIG

Mama: -  Har du tagit mina batterier som inte ens var laddade?
Pascale: - Jag la in dom i fjärrkontrollen.
Mama: - Bajskorv

Men vadå. Mors dag är inte värsta grejen.
Inte fars dag heller för den delen. Vad är det för fjantigt påhitt.
Man ska väl visa varje dag att man älskar sina föräldrar.
Det ska inte behövas EN speciell dag för det.
Jag firar inte sånt trams.

Äs a mädr of fäkt - Jag ska sluta fira allt som ska firas.

O dä fiira ja mä! Höhöh


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback