Att lukta po allt

So gott med kaffe. Nescafe mocca. Och en banan till det. Jag undrar om det ar gott med nutella po crumpets..vet inte riktigt, men det ar vart ett forsok! Ska prova alldeles strax.

Nya skor luktar so jevla gott! Jag luktar po allt som luktar nytt, eller gott. Tidningar, bocker, rengoringsmedel om det inte luktar citrona, for det ar bara jobbigt.

Vi hade en Desinfectant rengoringsmedel po jobbet som luktade soooo gott! Det var nestan so att jag stedade hela tiden bara for att kanna lukten. Fast nu kommer jag aldrig mer att fo kenna den..Jag skulle inte bangat po o hella i lite i en petflaska so jag kan ha hemma i mitt rum. oppna korken och skvetta ut lite overallt. Hahah..

Nu nar det bara ar jag hemma sa ar det okej. Jag far lukta hur mycket jag vill po saker. Men inte po tbanan..Jag forsoker beherska mig och smyglukta lite. Som ett psyko. Vevar med tidningen framfor nesan, lotsas som att jag tycker att det ar varmt. Har jag problem? Bensin OH! Jag aaaaaalskar nar pappa tankar bilen och man sitter och bara kenner hur doften sprider sig. Bezta!

Po tal om dofter, varfor ar inte min Mugler Cologne populer? De ar den godaste doften som tillverkats! Unisex-doft. Den tog platsen efter min Versaceparfym som jag inte gillade fron borjan, Men alla sa att den luktade pascale so ja do for jag vel anvenda den do! Kom jag po. Nar det bara fanns lite kvar. Nar jag skulle kopa ny so hade den slutat tillverkats. Dummaaa!. Nu ar jag radd for att min Mugler ska do ut..Jag tenker inte lukta not annat an den!

image20

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback